Překladač Britanik

Otázky a odpovědi

Na tuto stránku průběžně zařazujeme odpovědi na nejčastější otázky, které nám naši zákazníci nebo zájemci o překladač pokládají.

Vážení uživatelé, provoz překladače Britanik bude během několika měsíců ukončen. Děkujeme Vám všem za více než desetiletou přízeň, kterou jste tomuto nástroji věnovali.

Jak si mohu překladač objednat?
Provozovatel překladače nové objednávky už bohužel nepřijímá.

Jak zprovozním Britanik na svém druhém počítači?
Na jedno předplatné je možné používat Britanik na dvou počítačích. Po zaplacení vám začne překladač fungovat na tom počítači, na němž jste si jej objednali. Na druhém počítači si můžete překladač zprovoznit takto:
1. Překladač si na druhý počítač nainstalujte a vyzkoušejte zda tam funguje. Tím zároveň spustíte jednohodinovou zkušební lhůtu, kdy překladač funguje zdarma.
2. Po uplynutí hodinové zkušební lhůty si znovu zkuste něco přeložit. Program vám místo překladu zobrazí informační obrazovku, na níž bude kromě jiného uvedeno i číslo daného počítače. Toto číslo si poznačte.
3. Otevřte si stránku Správa účtu a zadejte na ní e-mailovou adresu, na kterou jste si překladač objednal a variabilní symbol, pod kterým jste provedl platbu. Po stisku tlačítka Pokračovat se vám zobrazi nový formulář. Do něj zadáte číslo vašeho druhého počítače a stisknete tlačítko Přidat.

Pořídil jsem si nový počítač, je možné na něj předplatné převést?
Ano, postupujte takto:
1. Překladač si na nový počítač nainstalujte a vyzkoušejte zda funguje. Tím zároveň spustíte jednohodinovou zkušební lhůtu, kdy překladač funguje zdarma.
2. Po uplynutí hodinové zkušební lhůty si znovu zkuste něco přeložit. Program vám místo překladu zobrazí informační obrazovku, na níž bude kromě jiného uvedeno i číslo daného počítače. Toto číslo si poznačte.
3. Otevřte si stránku Správa účtu a zadejte na ní e-mailovou adresu, na kterou jste si překladač objednal a variabilní symbol, pod kterým jste provedl platbu. Po stisku tlačítka Pokračovat se vám zobrazi nový formulář s tabulkou aktivních počítačů. V tabulce vymažete číslo vašeho starého počítače a vložíte do ní číslo nového počítače. Tím dojde k převedení předplatného.

Funguje Britanik i ve Firefoxu nebo v jiných prohlížečích?
Bohužel, ne. Britanik funguje pouze v Internet Exploreru verze 6 až 9.

Jak uložím přeloženou stránku na disk?
Přeložená stránka se bohužel nedá uložit na disk tím, že byste v prohlížeči zadali povel Uložit z menu Soubor. Problém se ale dá obejít tím, že celý text stránky i s obrázky vyberete (povelem Úpravy - Vybrat vše), vložíte přes schránku např. do MS Wordu a tam jej uložíte na disk do formátu HTML. Když si takto vytvořený soubor pak znovu otevřete v internetovém prohlížeči, uvidíte přeloženou stránku v téměř nezměněné podobě.


Britanik
©2015